*یاوران شهدا*
*یاوران شهدا*

*یاوران شهدا*

ابابیل

آفــــــرینش جهـــــــان

سلام به همه ی دوستان خوبم.....

از امروز هر جمعه ، برایتان کلیپی جالب و بسیار زیبا ، درباره ی آفرینش جهان می ذارم تا از دیدنش لذت ببرین...

پس....... هرجمعه به ما سر بزنید تا از دیدن این فیلم های زیبا عقب نمانید.....

ممنون

آفرینش جهان -  قسمت اول

لینک دانلود

نظرات 4 + ارسال نظر
رقیه زارعی جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 12:45

خیلی زیبا بود پیشنهاد میکنم بقیه هم ببینن

یه دوست جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 08:37

به نظر من که خوب بود..
توصیه می کنم که شما هم دیدن کنید...
ممنون از مدیر وبلاگ

همینطوره......
خواهش میکنم....

علیرضا احمدی جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 08:35

خیلی خوب....
ممنونم

رضا جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 08:34

خیلییییییییییییییییییی عالی بود....
من ک حال کردم
فقط منتظر جمعه ی دیگه هستم...
ممنون از گذاشتن این کلیپ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد